2 Haziran 2015 Salı

DUYGULARINIZI ALT ÜST ETMEYE HAZIR OLUN !

                                   SALYANGOZ ÇİFTİMİZ

                                  " FATED TO LOVE YOU"

Görmüş olduğunuz kahkahayı sakın unutmayın .Çılgınlar çılgını kahramanlarımızdan bir tanesi Lee Gun(Jang Hyuk) .Dizinin mükemmelliği girişinden belli.Eee güzel dizi dediğin böyle çılgın kahkahalarla başlar.Gülmek ,ağlamak ,delice sevmek,çılgınlar gibi peçete tüketmek serbest.O kadar çok duyguyu bir anda yaşayacaksınız ki ,psikopatlık garantisi benden size:))





Şimdide yakışıklı kahkahamızın biricik kaderi,şekerparesi ,canından çok sevdiği salyangozu ile tanıştırayım Kim Mi Young(Jang Na Ra)Ve benim de biricik unnim,kayıp ablam minnak burun.Gözlüğün en çok yakıştığı güzel yüz.Post-itlerin  en sabiti, en yapışkanı:)Tatlıcılar kralının kızı, şerbetli baklava :))Ama o kadar çok acı çekti ki ciğerim parçalandı .Ablam dizide ağladı ben bilgisayarın başında koltukta :((




Dizide çoğu kez göreceksiniz bu sahneyi ama ben size özet geçeyim;onlarda pirinç keki bizde mercimeği fırına verme işlemi :)).Sonrası belli ,aşağıda görmüş olduğunuz salyangoz bebeğimiz :)





Gae Ddong, çiftimizin bebekleri 'köpek kakası' :)) .Şimdi sorabilirsiniz be ne şimdi diye ama ,kızımız bebeğinin fetüs ismini köpek kakası manasına gelen Gae Ddong koydu.Sağlıklı bir şekilde doğsun diye fakat ,salyangoz bebeğimiz hem sevindirip hemde üzdü :((Onların kaderi olan ,birbirlerine bağlayan küçük mucize:).


Bu hayran kalacağınız sahnenin sadece bir kısmı ,sürprizi kaçmasın diye esas yeri göstermek istemedim ama şu ipucunu verebilirim.Siz bir kadını gözyaşlarından öpen bir adam gördünüz mü?


Şimdi sizde bir kahkaha :)) Diş macunu reklamı kampanyası teklifi almıştır heralde ,dişleri o kadar güzel ki her an yanından diş macununu çıkartıp ,dişlerimin beyazlığını ...,diyecek gibi :)).İnci gibi maşallah.Bay kahkaha :)))




                                                Sakın dönme.Dönme .Bir anlık veda gibi...
                                    Seni göremesem de, duyamasam da, yine de ben iyiyim
                                  Veda etmek acı olsa da ,tekrar kalbim acı ile dolacaksa da 
                                   Sen mutlu olduğun sürece,gülümseyebildiğin sürece ben ...
                            Unutana kadar özleyeceğim,bugünden daha fazla gözyaşı dökeceğim
                             Kadere benzeyen sen gibi olamayacak,sadece bir tane ,sadece sen...
                                         Gözyaşlarım kadar mutlu olmalısın,Elveda sevgilim...

İnsanın içini  acıtan sahneler vardır.Kızımız A Gentleman's Dignity dizindeki ım me'riyi hatırlattı bana .Ağlamak kimsede güzel durmaz ama o kadar güzel ağlıyorlar ki hissettim ,sanki ben kaybetmiş gibiydim... ? :)) Söylemem meraklanın biraz ,acaba kim ? :))





Umarım yazımdan kalbinize bir yıldız kaymıştır.Sıcak anılarla kalın istedim :)) .Sizi seven insanlar hiç bir zaman etrafınızdan eksik olmasın.Belki bir bardak çay molası,belki bir fincan Türk kahvesi birleştirir.Her şey bahane olsun güzel anlar için .Eğer yazımı okuyup ,izlemeye karar verip ,izlediğiniz zaman yorumlarınızı beklerim .Ben hissettiğim sahneleri paylaştım.Sevgi ile kalın :) :*




Az kalsın unutuyordum :(.Kediciğin hanımı beni öldürürdü valla .Efendim bir diğer lakabı kedicikdir ben deniz Choi Jin Hyuk için tıpatıp benzeyen bir yakıştırma.Sevimli bir kedi gibi,gülünce kedi suratı ortaya çıkıyor ve tam bir ısırmalık şekerleme oluyor kendisi :) ,kendisi dizide yan rol olarak yer aldı fakat biraz konuk oyuncuya kaçtı gibi geldi ama olsun görmek yeter karizmatik kediyi :)).Buradan oda arkadaşım ,love storyim ,enerji kaynağım olan benim kediciğe selamlar ve onun kediciğini de yazdığıma göre yazım burda bitmiştir.Hoşçakalın tekrardan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder